ZAPYTANIE OFERTOWE 01/ZO/2025
Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku zwraca się z prośbą o składanie ofert w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia
11 września 2019 roku - Prawo Zamówień Publicznych
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego
Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku
ul. Obrońców Wybrzeża 4, 76-200 Słupsk
tel.: 59 83-22-555
fax: 59 84-49-185
sekretariat@psychiatria-slupsk.pl
2. Określenie przedmiotu i zakresu usługi
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa odbioru odpadów z Centrum Zdrowia Psychicznego
w Słupsku.
2.1 Zamawiający oświadcza, że w wyniku prowadzonej działalności wytwarza odpady o kodzie:
- 200301 – odpady komunalne zmieszane
- 200201 - BIO odpady
- 150101 – opakowania z papieru i tektury
- 150106 – odpady opakowaniowe
- 150107 – opakowania ze szkła
2.2 Miejsce magazynowania – odbioru odpadów:
- ul. Obrońców Wybrzeża 4, 76-200 Słupsk
- ul. Tuwima 34, 76-200 Słupsk
2.3 Gromadzenie odpadów odbywać się będzie na:
ul. Obrońców Wybrzeża 4 w Słupsku w wynajmowanych pojemnikach w ilości 10 sztuk w tym 8 sztuk o pojemności 1100 l. (6 sztuk na odpady komunalne zmieszane – odbiór 4 x m-c , 1 sztuka papier odbiór 1 x tyg, 1 sztuka odpady opakowaniowe - odbiór 1 x tyg, 1 sztuka szkło o pojemności 360 l. odbiór raz w miesiącu , 1 poj 120l. BIO- odbiór 2 x m-c)
oraz na:
ul. Tuwima 34 w Słupsku w ilości 1 sztuka pojemnik o pojemności 120 l. na odpady komunalne zmieszane- odbiór 2 x m-c, worek 35l. na odpady BIO-odbiór 2 x m-c, worek 40l. na papier- odbiór 1x m-c, worek 60l. na odpady opakowaniowe-odbiór 1 x m-c, worek 40l. szkło – odbiór 1 x m-c.
Cena za dzierżawę pojemników obejmuje mycie i dezynfekcję pojemników 4 x w roku w okresie od czerwca do września.
3. Termin i sposób złożenia ofert.
Ofertę przesłać pocztą/kurierem, e-mailem lub złożyć osobiście w terminie do 24 stycznia 2025 roku do godz.13.00 w siedzibie zamawiającego Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku, ul. Obrońców Wybrzeża 4, 76-200 Słupsk na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.
4. Termin obowiązywania umowy: 01.02.2025 – 30.06.2026 r tj.17 miesięcy
Po rozstrzygnięciu zapytania ofertowego Wykonawca przedłoży umowę Zamawiającemu do akceptacji wraz z harmonogramem odbioru odpadów ( mailowo, pocztą lub osobiście) w siedzibie Zamawiającego w Słupsku ul. Obrońców Wybrzeża 4.
5. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: Kryterium cenowe – waga 100%.
Zamawiający zastrzega przeprowadzenie negocjacji z wybranym Wykonawcą.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. Dodatkowe informacje
Zamawiający powiadomi Oferentów o wyniku postępowania telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela – Monika Szulc tel. 605 571 482.
Z poważaniem